Vilkår for lån af klubhuset med Danmarks smukkeste udsigt

Aktive medlemmer medlemmer kan låne klubhuset til medlemmets eller den nærmeste families arrangementer. Nærmeste familie er ægtefæller/samlever og børn.
  
Klubhuset kan lånes i perioden fra 1. oktober til 31. maj - undtagen Kristi Himmelfartsdag og i Pinsen. 
 
Låneperioden er 1½ døgn, fra kl. 21:00 på datoen før udlånet til kl 9:00 på datoen efter udlånet, dog skal der være uhindret adgang til klubhuset for klubbens medlemmer indtil kl. 14:00 på dage med fælles søsætninger og bådoptagninger.
   

Klubhuset
Sejlerfest ved Sydfjordsstævnet 2013
Sejlerfest ved Sydfjordsstævnet

Sommerlejr sammen med Furesøklubberne
Klubhuset er godt fyldt op til Titanic-koncerten
Koncert med et helt harmoniorkester

Her er der godt fyldt op i huset
Masser af aktivitet i køkkenet ved OK-NM 2013
Aktivitet i køkkenet ved NM for OK-joller
  
perioden, hvor klubhuset kan lånes af medlemmerne, er huset reserveret til eventuelle klubarrangementer den sidste fredag i hver måned - klubarrangementer kan godt trække ud, så lånere må vente til efter midnat, med at overtage klubhuset.
   
 
Klubhuset kan lånes for kr. 2.000,- der indbetales via sejlklubbens medlemsportal
Beløbet går til vedligeholdelse og hovedrengøring. 

Ved annulering af et forudbetalt, aftalt lån, tilbagebetales kr. 1.500,-

Man skal orientere sig om husets BRANDREGLEMENT som står i en mappe til højre for indgangsdøren. Udfyld listen når du har orienteret dig. 

Huset skal forlades i samme stand som det blev modtaget. Klubhuset skal rengøres efter brug; borde og stole tørres af, og der skal støvsuges. Borde, stole sættes på plads igen. Køkkenet skal rengøres, og gulvet vaskes. Husk selv at medbringe viskestykker og karklude. 
    
Låneren har ansvaret for huset i den perioden det bruges, og er erstatningspligtig, hvis er sker skade på hus eller inventar. Huset er forsikret, bortset fra en glasforsikring. 
 
Det er STRENGT FORBUDT at affyre raketter og lignende på havnens område.
  
Under din anvendelse af klubhuset, skal klubbens medlemmer have adgang til og mulighed for at benytte kontor, toiletter, baderum, køkken og opbevaringsrum i miljøhuset.
 
Da husudvalget, ligesom resten af klubben, drives af frivillige, anbefales det at gennemgå faciliteterne i god tid inden udlån (14 dage), så evt. fejl og mangler kan nå at blive udbedret. 
 


Varme i klubhuset
Varmepumperne er indstillet til at opretholde 14 grader, og der må ikke justeres på dem.
Når huset skal anvendes, skal man trykke på afbryderen over termostaten ved døren ud til køkkenet; herefter hæves temperaturen til 21 grader i de næste 6 timer.
Hvis der kræves opvarmning udover de 6 timer skal der trykkes igen, hvorefter der igen køres 6 timer med 21 grader, hvorefter der automatisk slukkes ned, og varmepumperne igen overtager opvarmningen til 14 grader.
For at hele huset ikke nødvendigvis varmes op ved havnevagter og mindre møder, skrues der ikke automatisk op for varmen i vagtlokalet / kontoret. Her tændes for varmen som hidtil.
   
Der skal kun tændes på kontakten. Hverken termostaten eller indblæsningsvinklen må justeres!


Aktiviteter i sejlklubben og klubhus
 

HSS kalender